۱۶ پاسخ

لعنت ب باعث و بانیش خدا نگذره الهی

چرا تموم نمیشه چرا این لعنتی یا نابود نمیشن چقدر دیگه خبر بد بشنویم چقدر دیگه استرس بکشیم بخدا کم آوردیم دیگه
امیدوارم ریششون خشک شه این ب ی ش ر ف ا

وای خداانقدخبرای بد نزدیک سال نو.چراکشورم رنگ خوشی ب خودش نمیبینه .خداوندب خانوادشون صبربده

امریکا قبل اینک بزنه دو بار هشدار تخلیه کارکنان رو داده بوده ولی فرماندشون اجازه نداده.یکی از فامیلای مام داخلشون بوده.خاک بر سر مدیریتشون

هند بی شرف خدالعنتشون کنه بحق پنج تن 😭

الهی بگردم روحشون شاد و نامشان جاوید خدا ریشه ی ظلم و بکنه ب حق این شب عزیز

وایی خدا لعنت کنه امریکای مزدور همشون ۲۳ ۲۲ ساله بودن 😭😭😭😭😭😭😭😭

جاوید الاثر شدن ها رو خدا صبر بده ب خانواده هاشون خیلی سخته واقعا نکنه خوراک کوسه ها شدن🖤😔

یکی از گنبد هست تازه خانم ۱هفته زایمان کرده بچه ندید اولین بچه ش بود🥹🥹🥹

دیگه روانی نموندن برامون
خدا ب بازماندگان صبر بده💔

آخ بی کس وطن /غریب وطن /بی نوا وطن
چه جوانهایی که آرزوهاشون رفت زیر خاک مثل همه ی جاوید نام های دی ماه حیف تک تکشون

😭😭😭😭🖤

الهی بمیرم😭 خدا به فریاد خانواده هاشون برسه😭😭😭 خدا لعنت کنه باعث و بانیشو

چه سال بدی بود امسال خدا دل مادراشون صبر بده

چقدر مظلومانه شهید شدن 😭😭😭

الهی ،بمیرم برا خانواده و جوونیشون 😭😭امسال چه آرزوهایی که رفت زیر خاک

سوال های مرتبط

مامان 🎀خانوم گل🎀 مامان 🎀خانوم گل🎀 ۳ سالگی
مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی