۲۱ پاسخ

راحت شد از عذاب تن
امان از دل مادرش
امان از ارزوها و امید ب زندگیش
چ سال کصافتی بود امسال
متلاشی شدیم خدا

۴۰۴ از همه سالا لجن تر بود

دلم خون شد 😭💔🥺🥺💔💔💔💔

وای نههههههه😭😭😭😭😭
چقدر من با اهنگاش خاطره دارم

وای 😭😭فوت کرد مگه
بگردممم

چرا خواننده های خوب سرطان میگیرن یکی مرتضی پاشایی یکی.هیراد

چی شد مگه؟

من چقدر آهنگاشو دوست دارم😢😢😢

وای نگو 😔😔😔😔

واااااای کیی؟چرا من نفهمیدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

امید جهان...
حمید هیراد
این همه جنگ و ...
اون موقع آقا زاده ها انور آب تو خوشگذرانی

مگر فوت کرده؟؟

بسته بسته کدئین خوردمو خوابم نگرفت
پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم🖤🖤🖤
چه بی صدا رفت بنده خدا
آخ چه دلم گرفت😞😞😞

باورم نمیشه🥲🥲😭😭من همیشه اهنگاشو گوش میدم

وای باورم نمیشه🥲🥲🥲

واااای خدا😭😭

چرا فوت شد؟

شوخی میکنی باورم نمیشه🥺🥺

وای خدااا نگووو🥺😭😭😭💔کی فوت شد😭😭💔

منم خیلی گریه کردم براش😭😭😭😭

چیشدش

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۳ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی