مردای مشهدی همشون همینجوری ان
(خودمم مشهدی ام )
خب وقتی نمبخاد بده چرا الکی بحث میکنی بخاطر بچت هم که شده ولش کن اگه قرار بود بده تا حالا داده بود پس قیدش بزن زندگی رو به کام خودت و بچت تلخ نکن
کوتاه نیا طلاهاتو بگیر ازش
بگو ما ک داریم باهم زندگی میکنیم یکم خررررش کن بگو من دلم طلاهامو میخواد گوشم خالیه طاقتم نمیاد یکم گریه زاری راه بنداز تاشاید بیاره
دیگه حالا که برگشتی و حالا که نمیده، بی خیالش شو
ازهمون اول رو دادی بهش..من همون اول طلاها روفرستادم خونه بابام گذاشتم هنراه بافاکتور .... همون اول جوری فهموندمش که هیچ حقی نداره
عزیزمممم مردا همینن زورگو....ناراحت نباش پیگیرش هم نباش مخصوصا اگه میخوای زندگی کنی...
اگه میخواست بده میداد
میدونی نمیده ول کن
جنگ اعصاب چرا درست میکنی
فاکتور طلاها به اسم کیه
بنظر من قیدش بزن وقتی دو سه بار گفتی نداده پس بیخیالش
بگو مهریه مو اجرا میزارم
واا طلاهاتوچرا گذاشتی بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.