فرزند پروری بارداری پوشک

تصویر
۵ پاسخ

نمیدونم والا دست راستشون رو سر ما😂😂

بنظرمن قلبت پاک مهربون باشه خداببینه درهای خوشبختی ب روت بازمیشه

خوبه توکیف میکنی مردم حسودی میکنن ازخوش شانسی دیگران

تجربه ای ندارم
تف تو شانسم😂

ر ی دم تو شانس خودم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی