من نه روزه میگیرم نه فطریه میدم دستم برسه کمک میکنم به نیازمندای که میشناسم
نه بابا خودمون بیشتر میرسه
بله میدیم
هم فطریه هم کفاره غیرعمد
نه والا. چراغی که به منزل رواست،به مسجد حرامه خواهر
من ن روزه میگیرم ن فطریه میدم نه نماز میخونم ،من به یه بنده خدایی کمک مالی میکنم گوشتی مرغی چیزی میخرم براش ،گاهی لباسی چیزی به کسانی هدیه میدم
بله عزیزم
هم فطریه همکفاره غیر عمد
البته الان نداشتیم که بدیم ولی همیشه پول که دستمون میاد میدیم
نه نمیدم
چرا بدیم وقتی همه باهم فقیریم
نه بابا
اگه کسی رو میشناسین خودتون ببرین بهش فطریه رو بدین به این مراکز جمع آوری فطریه ندین اصلن
اره
یک هفته قبل عید فطر باید بدی
که طرف دستش پر باشه برا عید
نوووچ
شوهر من میگه نمیدم خودمون بیشتر نیاز داریم😐
بله دادیم عزیزم دیگه سالی یه بار به کسی برنمیخوره که به نیازمندا کمک کنیم البته من به کسی که خودم میشناسم میدم
بی شک میدیم با اینکه روزه نمیگیربم
آره دادیم به نیازمند که مطمئنیم ازش
نه،نمیدیم
نه نمیدیم
ن والا ما چند ساله نمیدیم چون خدا میدونه ک نداریم خودمون دست کمی از اونا نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.