شما هم مثل منید


فرزند پروری بارداری پوشک

تصویر
۷ پاسخ

معلومه ک نههههههه من عاشقههه ماهیم 🥰🥰پسرم وشوهرم وکل خانواده عاشقه ماهی هستییییم😻😻

من تو مجردی دست ب مرغ هم نمیزدم ولی ازوقتی ازدواج کردم مرغ ماهی همچین انجام دادم انگار از اول این کاره بودم 😂شهر غریب مجبورمیکنه ادمو

وای نههههههه من عاشق ماهی ام . دخترمم هم ماهی خیلی دوست داره هم میگو
کلا خانوادگی عاشق ماهیم

منممممممم

وای منم همینطور متاسفانه

عاشق ماهی هستیم هفته ای سه یا چهار بار درست میکنم

پخته ش رو دوست دارم😄😄😄

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۳ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی