۳ پاسخ

بیومیل خالی یا پلاس؟

دختر منم چند روز دیگه ۴ ماه میشه هنوز ۶ نشده
دختر منم حساسیت داره

منم دخترم ۲۶۰۰ بود امروز بردم ۶۲۰۰ بود یکم وزن‌گیریش کنده ولی طبیعیه، منم دخترم رفلاکس داره ولی بالا نمیاره نوزاد بود بالا میاورد بیشتر

سوال های مرتبط