من سیاهدونه زدم از روز اول پریود تا ۷ روز،نخودآب خوردم،خودم فولیک تسید و د۳,همسرم ویتامین ای،چای ماسالا از روز اول پریود خوردم ی ذره هم زنجبیل خودم جدا میربختم توش،جورابامو موقع خواب درمیاوردم فقط
ببخشید بپزه
اصلا برات مهم نباشه و بهش فکر نکن حامله میشی
هیچکار خدا خودش هرموقع صلاح بدونه حلش میکنه
هچ دست ب دعا باش دیگ
عجله نداشته باش خدا به موقعش که به صلاحت باشه قسمتت میکنه
نخود آب هم میگن برا بار وری خیلی خوبع.
دعا عزیزم دعااا😂
رحمتو گرم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.