من عاشق خیار و گوجه بودم
بچمپسره
😂😂😂
من که خیار گوجه میخورم بچم دختره
من سر پسرم خیلی خیار و گوجه میخوردم سر اینم همینطوریم
من سر همه بچه هام خیلی دوستدارم اونا دختر این پسر
منننن😋🫠🤤 بچم پسره
من عاشق دوغم و خیارو گوجه پسر دارم ولی دخترم دارم🥲😮💨بنظرم ربط ندارع😂
مننن. دختره
خواهرم زیاد گوجه میخورد بچش پسر شد
مامانم عاشق گوجه با نمک بود پچش پسر شد
اما نمیدونم جنسیت چیه🥲
من عاشق خیار با نمکم
کلا چیزای شور خیلی دوست دارم و میلم میکشه
من سر دوتا پسر قبلی خیلی گوجه میخوردم ولی سر این از خیار خیلی بدم میاد اینم احتمال پسر دادن به نظرم ربطی نداره
من عاشق خیار و گوجه بودم و سالاد
بچم دختره
من از گوجه متنفرم از اول عمرم..خیار و دوغ و چیزای یخ میخوردم خیلی پسره
چنتا تاپیک گوجه دیدم برم بخورم دلم خواست.زیاد میخورم میزنمش تو آبغوره🤤😋نینیمم پسره
من خیلی گوجه میخورم انتی احتمال پسر داد
بچه من دختره
من کلا عاشق خیار و زیتون شدم😐بچمم پسره
من با نمکوخیار میخوردم با کمی ابلیمو دختره
من عاشق دوغ خیار گوجه با نمکم
ابلیمو و زیتون هم دوست دارم
دخمل🥰💝
منم عاشق خیارگوجه بودم با ابلیمو و نمک،بچم دختره🤣🫂
منم گوجه میخوردم
پسر بود
الان همه میان میگن ربط نداره حالا اونایی ک بودن بگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.