کیا خیلی گوجه میخوردن تو بارداری بچتون چی بود ؟

۲۵ پاسخ

من عاشق خیار و گوجه بودم
بچم‌پسره

😂😂😂

من که خیار گوجه میخورم بچم دختره

من سر پسرم خیلی خیار و گوجه میخوردم سر اینم همینطوریم

من سر همه بچه هام خیلی دوستدارم اونا دختر این پسر

منننن😋🫠🤤 بچم پسره

من عاشق دوغم و خیارو گوجه پسر دارم ولی دخترم دارم🥲😮‍💨بنظرم ربط ندارع😂

مننن. دختره

خواهرم زیاد گوجه میخورد بچش پسر شد

مامانم عاشق گوجه با نمک بود پچش پسر شد

اما نمیدونم جنسیت چیه🥲

من عاشق خیار با نمکم
کلا چیزای شور خیلی دوست دارم و میلم میکشه

من سر دوتا پسر قبلی خیلی گوجه میخوردم ولی سر این از خیار خیلی بدم میاد اینم احتمال پسر دادن به نظرم ربطی نداره

من عاشق خیار و گوجه بودم و سالاد
بچم دختره

من از گوجه متنفرم از اول عمرم..خیار و دوغ و چیزای یخ میخوردم خیلی پسره

چنتا تاپیک گوجه دیدم برم بخورم دلم خواست.زیاد میخورم میزنمش تو آبغوره🤤😋نینیمم پسره

من خیلی گوجه میخورم انتی احتمال پسر داد

بچه من دختره

من کلا عاشق خیار و زیتون شدم😐بچمم پسره

من با نمک‌و‌خیار میخوردم با کمی ابلیمو دختره

من عاشق دوغ خیار گوجه با نمکم
ابلیمو و زیتون هم دوست دارم

دخمل🥰💝

منم عاشق خیارگوجه بودم با ابلیمو و نمک،بچم دختره🤣🫂

منم گوجه می‌خوردم
پسر بود

الان همه میان میگن ربط نداره حالا اونایی ک بودن بگن

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری