دوستان این جواب ازمایش اسپرمو کسی بلده بگه

تصویر
۷ پاسخ

بیشتر مواردش خوبه ببری دکتر دارو میده و تحرکش هم بهتر میشه ، همسر من هم مشکل داره و اکثر مواردش پایین بود دکتر چند تا دارو داد تحرکش خیلی عالی شد اما بخاطر واریکوسل تعدادش خیلی پایینه هنوز

کیفیت بالای شکل ظاهری
بدون التهاب و عفونت
حجم نرمال
تعداد خوب، تحرک نرمال و خوب
ی کوچولو خیلی کم با حد استاندارد فاصله داره این برگه اخری
خیلی درصدش کمه زیاد مشکلی نداره
بازم ب دکتر نشون بدین

عزیزم کم تحرکه فک کنم

بااین

تصویر

ببخشید اینو میگم.اصلا چطوری این ازمایش رو انجام میدن؟

ممنون میشم کسی میدونه بهم بگه سه تاس♥

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نورک مامان نورک هفته هفتم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی