بیشتر مواردش خوبه ببری دکتر دارو میده و تحرکش هم بهتر میشه ، همسر من هم مشکل داره و اکثر مواردش پایین بود دکتر چند تا دارو داد تحرکش خیلی عالی شد اما بخاطر واریکوسل تعدادش خیلی پایینه هنوز
کیفیت بالای شکل ظاهری
بدون التهاب و عفونت
حجم نرمال
تعداد خوب، تحرک نرمال و خوب
ی کوچولو خیلی کم با حد استاندارد فاصله داره این برگه اخری
خیلی درصدش کمه زیاد مشکلی نداره
بازم ب دکتر نشون بدین
عزیزم کم تحرکه فک کنم
بااین
ببخشید اینو میگم.اصلا چطوری این ازمایش رو انجام میدن؟
ممنون میشم کسی میدونه بهم بگه سه تاس♥
اینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.