خداکنه ریشه ظلم برچیده بشه
اولین دعامون این باشه
وگرنه اگر باز الکی آتش بس بشه بازم برمیگردن قوی تر و ما بازهم بی دلیل اینهمه شهید دادیم
ایشالله خیر میشه همه چی اما من خونه خودم موندم چه کاریه ازاینور به اونور هی ادم بره چیزی بخواد پیش بیاد میاد
چقد حرف دل منم بود ، دلم میخواد برم خونه خودمون پیش شوهرم باشم و سه تایی اولین عید پسری رو کنار هم باشیم ، از اولین روز جنگ شوهرم رو ندیدم و خونمون نرفتم
کاش😭😭😭
انشالله که خیلی زود ایران به آرامش برگرده منم همین آرزوها دارم عید اول خانه خودمم❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.