این سرلاکو برادخترم گرفتم خوبه

تصویر
۷ پاسخ

پسر من نخورد

سرلاک چیه؟سرلاک پوره میوه ومغزیجات هست؟

مارک خوبیه نوش جانش

اسمش چیه ازکجا بگیریم

من موز و برنجش گرقتم راضی هستم

آره اسمشو شنیدم خیلی خوبه خودم نگرفتم

به تامه کچکی من نیخوارد

سوال های مرتبط

مامان 💙آرکـان💙 مامان 💙آرکـان💙 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۶ ماهگی
مامان 🧿شاهان🧿 مامان 🧿شاهان🧿 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی