من کمر درد و شکم درد مثل پریودی بود بعد ترشح خیلی داشتم با اسهال
من حالت تهوع گرفتم خوابم می اومد و درد پریودی دیگ فهمیدم باردارم شروع شد حالت تهوع بیشتر استفراغ
حس خاصی نداشتم وهمون علایم پریود بود
عه منم ۶ روز تاخیرم تستم مثبت شده کمر درد داشتم و شکمم ازتو انگار کشیده میشه یا میره تو فشار داده میشه علائم خاصی ندارم
من ۶روز تاخیردارم و ۴تا تست دادم همش مثبت شد،الان بعد ی هفته کمردرد گرفتم خطرناک نباشع نمیدونم چیکارکنم
سه روزم هست تو دلم خالیه یه جوریه ولی پرسیدم گفتند و علائم بارداریع
پادرد قبل از پریودی، خواب آلودگی، شبا گشنم میشد زیااااد، رحمم هی میگرفت هی ول میکرد، درد گرفتن نوک سینه
من ماهی ک مثبت شدم حس شدید پریود داشتم. و درد ران و کمر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.