خانومایی ک این ماه مثبت شدین علاعم تون چیه

۷ پاسخ

من کمر درد و شکم درد مثل پریودی بود بعد ترشح خیلی داشتم با اسهال

من حالت تهوع گرفتم خوابم می اومد و درد پریودی دیگ فهمیدم باردارم شروع شد حالت تهوع بیشتر استفراغ

حس خاصی نداشتم وهمون علایم پریود بود

عه منم ۶ روز تاخیرم تستم مثبت شده کمر درد داشتم و شکمم ازتو انگار کشیده میشه یا میره تو فشار داده میشه علائم خاصی ندارم

من ۶روز تاخیردارم و ۴تا تست دادم همش مثبت شد،الان بعد ی هفته کمردرد گرفتم خطرناک نباشع نمیدونم چیکارکنم
سه روزم هست تو دلم خالیه یه جوریه ولی پرسیدم گفتند و علائم بارداریع

پادرد قبل از پریودی، خواب آلودگی، شبا گشنم میشد زیااااد، رحمم هی میگرفت هی ول میکرد، درد گرفتن نوک سینه

من ماهی ک مثبت شدم حس شدید پریود داشتم. و درد ران و کمر

سوال های مرتبط