۷ پاسخ

اندازه 1 قاشق مربا خوری مجازه

کره پاستوریزه مشکلی نداره
چقدش رو والله نمیدونم، خیلی سخت نگیر، یه تیکه ازش بریز جوری ک خیلی چرب نشه

از کی تاحالا فرنی کره میخاد من ک نمیریزم

من گیاهی استفاده میکنم
و یه برش به قطر ۱ سانت میریختم برای فرنی

مثلا اندازه یه گردو بریز دیگه بستگی به اندازه غذات داره

چرا کسی جواب تایپک منو نمیده 😩😩

کره لازم نیس ب فرنی بزنی
و اینکه اگ ت غذاش خاستی بزنی ی نوک قاشق چایی خوری

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی