اندازه 1 قاشق مربا خوری مجازه
کره پاستوریزه مشکلی نداره
چقدش رو والله نمیدونم، خیلی سخت نگیر، یه تیکه ازش بریز جوری ک خیلی چرب نشه
از کی تاحالا فرنی کره میخاد من ک نمیریزم
من گیاهی استفاده میکنم
و یه برش به قطر ۱ سانت میریختم برای فرنی
مثلا اندازه یه گردو بریز دیگه بستگی به اندازه غذات داره
چرا کسی جواب تایپک منو نمیده 😩😩
کره لازم نیس ب فرنی بزنی
و اینکه اگ ت غذاش خاستی بزنی ی نوک قاشق چایی خوری
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.