خانما چند سالگی برای بارداری خوبه

۵ پاسخ

هروقت حس کردی آمادگیشو از هرلحاظ داری

من 17زایمان کردم

به نظرم هر چه زودتر بهتر ۲۵ به بعد خوبه
چون ادم اعصاب و حوصله بیشتری داره
ولی بالغ شدن هم مسئله مهمیه که به درجه ای برسی که بتونی درست تربیت کنی از خود گذشتکی داشته باشی …

هروقت برای بزرگ کردن یه ادم دیگه و تحویل دادنش به جامعه آمده بودی از هر لحاظ و هروقت دیگه کاری برای انجام دادن نداشته باشی مثلا درستو خونده باشی یا حرفه ای که دوست داشتی گذرونده باشی خیلیا با بچه میتونن ادامه بدن ولی خب صددرصد بدون بچه دست پیدا کردن به این چیزا راحت تره از لحاظ سنی هم شما تا نزدیک چهل سال میتونی باردار بشی مگه اینکه توی خانواده سابقه یائسگی زودرس داشته باشی

عزیزم بهترین سن میگن ۲۴سالگیه تا ۳۰

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری