تولد ۲سال پیشم..به نظرتون موی کوتاه یا بلند؟

تصویر
۱۴ پاسخ

عشقتون ابدی😍

😍😍😍😍

هردوتاش بهت میاد عزیزمم

موی کوتاه

عه زهره 🤣🤣🤣

کوتاه،
به نظرم ازینم کوتاه تر کن،باب
من همسرم موی کوتاه ندوست متاسفانه🥲🥲

فک کنم دوچور بت بیاد

تفاوت سنی خودت همسرت چقدره

عزیزم اصلن بهت نمیخوره دوتا بچه داشتی باشی ماشاءالله

عکس مو کوتاهت کو خب؟

واقعا ۳۲سالته؟

چرا شوهرت تغییر نکرده انگار تافت زدی بهش
خودت تپلتر شدی و زیباتر

رودهن اوضاع چجوری ذهنم درگیره
عکس تولدت چه زیباس

خب عکس الانم بزار مقایسه کنیم

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی