۵ پاسخ

من دادم بنظرم خوبه

هم شیر نمی‌خورد هم غذا .یکماه دادم خوب شد

دادم اثر نکرد، خیلی هم خواب آوره، اگه میخوای بدی خیلی کم بده

کیدیزول برا رفلاکس خیلی خوبه ولی واسه شیر نخوردن نمیدونم

امپرازوله؟

سوال های مرتبط