۶ پاسخ

خیلی قشنگه

من ک نه دو ماهگی گرفتم ن سه الانم داره میشه چهار😂😂
خیلی خستم😂😂🤣

خیلی قشنگه ک

اوخی عزیزم .
منم نمیدونم زیرش چی بندازم ک عکس بگیرم

والله من که پنج ماهگی پسرم هیچی 😔

قشنگه فقط بجای مشکی، سفید بود بهتر میشد بنظرم

سوال های مرتبط

مامان همتا✨🩷 مامان همتا✨🩷 ۱۶ ماهگی