حانما قرص جلوگیری خوبه من میخوام بخورم؟ ؟

۳ پاسخ

من تری فاربه میندازم ولی هر دوماه قطع میکنم بعد سه ماه دوباره میندازم مثل ال دی عوارض نداره

خوبه هورمون تنظیم میکنه دیگه میدونی کی دقیقا پریود میشی کی تمومی
ولی دائم بخوری عوارض زیادی میده مثلا یکی از اقوام ما ۱۷سال خورد تمام صورتش شده لکه سیاه

عوارض داره برای بعضی‌ها عصبی شدن یا چاق شدن یا لاغر شدن بی حسی بدن و..

سوال های مرتبط