۳ پاسخ

ن گلم تا شش ماهگی قرص شیردهی بخوری
ب بعد میتونی دزوسپیتو بخوری از ال دی بهتری

منم قرص میخورم بهداشت برام تا شش ماهگی ی قرص نوشت گفت از این بخور ب بعدش مارولین و دزوسپیتو میخورم

ب دکتر داروخانه بگو شیر میدم قرص شیر دهی برا جلو گیری میخام میده

اگه شیرمیدی همه قرصای جلوگیری هورمونی هستن هیچ فرقی نمیکنن همشون روی شیراثرمیزارن من اینوازمتخصص زنان پرسیدم گفت بهترین روش فقط دستگاهه وکاندوم البته درشیردهی

ن عزیزم قرص جلوگیری شیردهی تا ۶ ماهگی نوزاد میشه خورد به بعد تاثیر نداره
از همون ال دی بگیر بخور

سوال های مرتبط