۴ پاسخ

من روكين ميخورم بجاش هرچي گشتم مارولين پيدا نكردم

من دزولست میخورم

دزولست

والا منم اینقدر گشتم نیست اصلا،هر داروخانه ای ک بگی رفتم میگن بخاطر این شرایط برامون نیاوردن

سوال های مرتبط