خانوما اب هویچ تو هفته من ضرره

۸ پاسخ

عزیزم شما چه جوری لکه بینیتون قطع شد

عزیزم شما اوایل بارداری لک داشتید خوب شدید ؟؟؟؟منم دارم ولی کم شیاف میزارم

نه دکتر من گفت روزی نصف لیوان مشکلی نداره

منکه خوردم نمدونم ولی دکتر گفت هویج درسته بهترع تا ابش بخاطر ویتامین a زیادی داره فقط میتونی نصف لیوان بخوری

یه لیوان اشکال نداره

من که زیاد هویج میخورم 😁 دیروزم سنو دادام خوبه خوبه

نه دکتر گفت هفته ای یک استکان مشکلی نداره

دکتر من کفت ماهی ی بار ی لیوان فقط

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان آیلی🫀🌕 مامان آیلی🫀🌕 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی