سلام خانوما
آب هویچ تو هفته من ضرر داره؟

۵ پاسخ

بنظرم نخوری بهتره هویج باعث زردی میشه بخاطر بتاکاروتنی ک داره

نه دیگه تمومی

من میخوردم گاهی یه لیوان یک بار مصرف کوچیک با بستنی

نه دیگه بخور نوش جونت
دیگه یه بطری که نمیخوای بخوری خیلی بخوری در حد یه لیوانه عزیزم

فکر نکنم کم بخور ولی

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی