سلام پلاکت 105 تو هفته من ضرر داره

۲ پاسخ

پایینه من ۱۴۷ سرم گیج میره همش چه علائمی داری

اگه پلاک تا پایینه بیفت روش درمان شو منو سزارین نکردن یه زایمان سخت طبیعی داشتم که ترقوه بچمو شکوندن، سرش کشیدن دراز شد لخته شد سرش، کمبود اکسیژن پیدا کرد اسید خونش رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلی🫀🌕 مامان آیلی🫀🌕 ۱۰ ماهگی