خانما کسی از این پماد واسه هموروئید استفاده کرده!؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من سزارینم ولی باز هموروئید گرفتم😒

وای من ی موقع میشم ب مرگم راضی میشم متنفرم
من بعد زایمان طبیعی اینجوری شدم
تو هم زایمان کردی عزیزم

پماد رکتول هم خییییلی خوبه با شیاف ام جی

بچه ها روبیکا گروه داریم دوس داشتین بیاین لینک بدم دور هم باشیم ♥✨

من یه مدل از این طب سنتیا استفاده کردم خییلی خوب بود

آخ آخ هموروئید لعنتی خیلی بده دردش من ۸ ماهه درگیرشم😑

من خودم گرفتم از داروخونه ولی یه مارک دیکه همینطوری اپلیکاتورداشت

همورویید چی هست؟

بهترینش واس شقاق و هموروئید پماد ام جی باریچ هستش اینو بزن جواب نگرفتی اونو بخر فوق العادس

وایی منم هموروید دارم توروخدا اگه برات خوب بود همینجا بگو تامنم بگیرم

دكتر بع من يكي ديگه اي داده با شياف

سوال های مرتبط