بچه داره میاد تو لگنت نگران نباش من ماه اخر کلا اونجور بودم
من سفالیک بودم لگن درد شدید داشتم تا لحظه اخر انگار داشتم نصف میشد از وسط تکون میخوردم اشکم درمیومد
من کارم فقط گریه است بخدا این درد ول کنم نیست نه میتونم بشینم نه دراز بکشم 😭😭😭😭😭😳
من بودم سفالیک بود ۴ روز زایمان کردم
اگه طبیعی هستی فقط ورزش کن پیاده روی فقط پیاده روی بکن زایمانت عالی میشه من اولین تجربه زایمانم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.