۶ پاسخ

من 29 هفته 12 بود گفتن نرماله

تا ۲۰ نرماله بیشترم میگن بده

اره خوبه بالا تر نره خوبه . از ۱۰ تا ۲۰ معمولا خوبه

اره خوبه.مواظب باش بالاتر نره.
شیرینی کمتر بخور اب هم کمتر بخور.
ولی نرماله

۲۰اره بابا خیلی برا من ۹شده

آره همونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد