تا ۲۰نرماله دیابت داری؟
منم ۲۳ بود قند و شیرینی جات حذف کردمشد ۱۴
ی موقع هست خبلی بالا اون خطرناکه ولی ۲۰یه عدد نرمال جای نگرانیم نداره وقتی آنومالی سالمه من بارداریم بخاطر این عددا تلخ شد الکی الکی
سلام برای من ۲۱هم بود تو سونوکرافی چندبار هم انجام دادم بالا پایبن میشد موقع زایمان اب بچه از بین رفته بود فقط بنظرم الان ک لچه بدنیا اومده زیاد جیش میکنه همین بنظرم تجربه ای ک من دارم خیلی به این عددا ک یکم بالا پابن میشه توجه نکنید اکر آنومالی بگه سالمه یعنی بچه سالمه
قند کامل حذف کن تند تند برو پیش دکترت چک بکنه ک رو به افزایشه یانه
اب دور بچه خیلی مهمه هرچی دکترت میگه گوش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.