۵ پاسخ

آره عزیزم منم پسرم اپتامیل یک می‌خورد الان ۲ میدم .دکتر داروخونه بهم گفت میتونی واسه اولش یهویی تغییر ندی .مثلا یه پیمونه ۱ بریز ۲ پیمونه ۲

نه همون مارک فقط شماره ۲ یعنی بالای شش ماه

اگه‌بهش میسازه همینه بده

نه نمیخواد

نه همون مارکی که قبلا میخوره بهش بده

سوال های مرتبط