۵ پاسخ

عزیزم پسر منم سه ماه استپ وزنی داشت آزمایش دادیم فهمیدیم فقر آهن داره

پسرمنم همین طور

دكتر گفت طبيعيه عزيزم قبلا به من گفته بود ٩ ماهگي تا ١ سالگي وزن خيلي كم ميره بالا گفت تا ١ سالگي ولي بايد ١٠ كيلو رد كنه

پسر منم
دکترش گفت دندون و فعالیت زیاد

دخترمنم دقیقا چون فعالیتش زیاده دندونم درآورد

سوال های مرتبط

مامان علی قند عسل 🩵 مامان علی قند عسل 🩵 ۱۲ ماهگی