۴ پاسخ

اگه منظورت شیرخشکه که معدش کوچیکه ۳۰سی سی کافیه درست کنی اونم زیاده براش اگه شیر خودتو میدی تا هروقت که خودش فکش شل شه و شیر نخواد

عزیزم اگه زردی داره و چشماش و بینی زرده تند تند بهش شیر بده تا زردیش از طریق ادارش دفع بشه هر دو ساعت باید یک ربع شیر بخوره

سلام جانیم بچه اولته؟خشکم میدی

نوزاد من هر یه ساعت میخواد 😮‍💨🥱

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی روزهای ابتدایی تولد