۹ پاسخ

حالا ماله من خیلی پایینه خیلی میترسم نکنه زود بیاد

از من اصلا پایین نیومد 37هفته کیسه آبم پاره شد طبیعی زایمان کردم

پیاده روی کن

ارع نیومده پایین منم 39 هفته رو تموم کردم زیمانم طبیعی ولی شکمم نیومده پایین چیکار کنم

من شکمم پایین پایین اومده عجیب

پیاده روی کن

پایین نیومده
اصلا علائم زایمان نداری؟
منم ندارم از طرفی میگم سروقت زایمان کنم فروردین بشی از طرفی میترسم نکنه ۴۰ هفته بشم😄

اره بالاس ...مال من خیلی وقته پایینه 🥲

اره نیومده پایین

سوال های مرتبط