حالا ماله من خیلی پایینه خیلی میترسم نکنه زود بیاد
از من اصلا پایین نیومد 37هفته کیسه آبم پاره شد طبیعی زایمان کردم
پیاده روی کن
ارع نیومده پایین منم 39 هفته رو تموم کردم زیمانم طبیعی ولی شکمم نیومده پایین چیکار کنم
من شکمم پایین پایین اومده عجیب
پیاده روی کن
پایین نیومده
اصلا علائم زایمان نداری؟
منم ندارم از طرفی میگم سروقت زایمان کنم فروردین بشی از طرفی میترسم نکنه ۴۰ هفته بشم😄
اره بالاس ...مال من خیلی وقته پایینه 🥲
اره نیومده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.