۵ پاسخ

ن منم دخترم اینجوریه بردم دکتر گفت این سن بچه ها اکثرا اینجورین

دختر منم همش اب دهنش میریخت همیشه یقه لباس های خیس میشد بردم دکتر گفت رفلاکس دارع بخاطر اونه اصلا دندون در نمیاره الان

نه فعلا لثه سفت میکنن دختر من از ۲ماه درحال ابریزشه الان بدتر شده

اولشه لثه سفت میکنن تا چن ماه دیگ

فععععععک نکنم پسرم منم همینطوره

سوال های مرتبط