۷ پاسخ

سمت ما میگن بچه آب دهن ش بریزه ینی لای پاهاش سوخته
برای دختر منم همینه

دختر منم همیطوره،همش دستش تو دهنشه و دهنش هم دایم آب میریزه

آجی حالا حالا ها درنمیاره گلم نگران نباش تیام از ۳یا۴ماهگی تمامه علائمای دندونو داشت ولی الان تازه داره همه رو باهم درمیاره

دختر منم یسره میریزه همش دستمال بدستم 🙂🫠

خب شاید سردیش کرده

دندون که سریعا در نمیاد .اب دهانش میریزه تا دندون از لثه در بیاد چند هفته طول میکشه

نه از سه ماه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی