خانما آب دهان دخترم بیش ازحد میریزه ازچیه

۳ پاسخ

دکتر گف از نشانه های نوزاد سالمه

فکرکنم طبیعیه باشه چون پسرم از سه ماهگی این جوری شده

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان باران‌و جانان مامان باران‌و جانان ۱۲ ماهگی