دخترم خیلی آب دهنش می‌ریزه ازچیه؟؟

۲ پاسخ

طبیعی ب خاطر تکامل سیستم گوارشش هست

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری