خانما من دخترم خیلی آب دهنش میریزه از‌چیه؟؟

۴ پاسخ

طبیعیه ازین سن بزاق بیشتری ترشح میکنن ولی قدرت قورت دادنشو ندارن بیرون میریزه

میگن از سردیه
من ابجوش نبات میدم

عزيزم ديگه كم كم شروع ميشه ايشالله تا ٤ماهگس دندون در مياره

سردی نکرده ؟

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی