مامانا بچم خیلی از دهنش اب میاد ازچیه؟

۸ پاسخ

دخترمنم همینه تازه دستشم همش تو دهنشه

.واسه دندوناشه ک میخاد در بیاد

پسرمنم دودستشو‌میخواد بخوره

مال منم همین

تازه انگشتاشو کشف کرده تو گوگل زده بود و اینکه برای لثه هاش

رفلاکسه

پسر منم از دهنش آب میاد و دستش تو دهنشه

اگه رفلکس داره بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی