نه پسرمنم اب دهنش میاد حباب میاد لب دهنش ب دکتر گفتم گف تازه اولشه اب زیاد بیاد از دهنش رفلاکس یکی از علائم مشهودش وزن نگرفتن بچه و بالا اوردن جهشی پشت هر بار شیر خوردن بچه اس اب دهن ریختن و بالا اوردن یبار در روز پنیری یا رقیق خس خس گلو اصلا رفلاکس نیست و داروی رفلاکسی بهش نمیدیم
نهچون هنوز بلد نیستن اون حجم از اب دهنشونو قورت بدن
اخ گفتی من دیگه همش دست به دستمالم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.