آب دهن دخترم خیلی میریزه ، این یعنی رفلاکس؟

۳ پاسخ

نه پسر‌منم اب دهنش میاد حباب میاد لب دهنش ب دکتر گفتم گف تازه اولشه اب زیاد بیاد از دهنش رفلاکس یکی از علائم مشهودش وزن نگرفتن بچه و بالا اوردن جهشی پشت هر بار شیر خوردن بچه اس اب دهن ریختن و بالا اوردن یبار در روز پنیری یا رقیق خس خس گلو اصلا رفلاکس نیست و داروی رفلاکسی بهش نمیدیم

نه‌چون هنوز بلد نیستن اون حجم از اب دهنشونو قورت بدن

اخ گفتی من دیگه همش دست به دستمالم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی