دوستان بچه ام خیلی آب دهن می‌ریزه ..یعنی طبیعی؟

تصویر
۷ پاسخ

دکتر دختر من گفت بخاطر رفلاکسه و اینکه لثه هاش داره سفت میشه بخاطر اون

اره داره لثه سفت میکنه

پسر منم همینطوریه طبیعیه

دندون درمیاره

پسر من سردی میخورم خیلی اب دهنش میاد

سلام عزیزم اگه خواستی عکسای نینیتو با حالت کاملا طبیعی آتلیه ای کنی روبیکا پیام بدین نمونه کار و قبل و بعد بفرستم09043693316

بچه من خیلی میریزه

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی