دکتر دختر من گفت بخاطر رفلاکسه و اینکه لثه هاش داره سفت میشه بخاطر اون
اره داره لثه سفت میکنه
پسر منم همینطوریه طبیعیه
دندون درمیاره
پسر من سردی میخورم خیلی اب دهنش میاد
سلام عزیزم اگه خواستی عکسای نینیتو با حالت کاملا طبیعی آتلیه ای کنی روبیکا پیام بدین نمونه کار و قبل و بعد بفرستم09043693316
بچه من خیلی میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.