خانوما اب دهن پسرم خیلی میریزه اخه

۳ پاسخ

رفلاکس نداره؟

میگن بگو دایی با انگشت قیچی کنه آب دهنش رو
با انگشت ها اشتباهی قیچی نیارین
انگشت رو مدل ✂️ کنین

لثه هاش داره سفت میشه کم کم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری