۳ پاسخ

من اونت دادم سر بادومی
با قطره اد

دختر من هرکاری کردم نگرفت

از روز اول باید میدادی الان یکم قطره اد بزن سر پستونک ارتودنسی ببین میگیره

سوال های مرتبط