۴ پاسخ

اگ مارک اونت هست ک خودش ارتودنسی هست

بادومی چ شکلیه ینی

اگر بادومی میگیره فقط چهار ماهش که شد دیگه ازش بگیر. روی فک و دندوناش تاثیر نگذاره

بادومی بهتره که من برا دخترم اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی