پخخخخخخخخخخ تو این ج نگ منو نمیبینید خوشید؟😅😅😅😅😅

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزمممممم چرا انقد از ایموجی استفاده میکنیییی یدونه خنده بزار، یدونه بوس بفرسسسس لامصب😂😁🫶🏻

اخه مادر این همه ابرو چیه تو داری ،خدا واست سفارشی کاشت کرده ،انشالا که بزرگ شدی تیغ زدن ابرو کمونی کردن ابرو مد نشه دوباره بزنی خرابشون کنی

دخمل منم از این قرمزش داره 😍

تصویر

اوخی ناناز

ابروهاشوو😍

عروسک 💕💕

ایزدمنان پاسدار تو و هم میهنانمون باشه دخترزیبا 😍🕊️🤍

ماشاللع عزیزم چقد شبیع دختر اجی منه🥺😘

خوداااااا نگاهشو😍😍

ای خدا نازییییی چشاشو 😭❤️

ماشاالله به چشات❤️

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی