کجا زایمان کردی بالاخره عزیزم تو این وضعیت🤕
ایشالله که قدمش پر از خیر و برکت باشه بهترین ها براش اتفاق بیوفته
ایشالله که قدمش برای کشورمون هم خیره ❤️🩹
عزیزم مبارکه
میشه بگی چجوری بستریت کردن
منم فردامیخام برم برای بستری
ای جانم مبارکه بعدا بیا و از تجربه ت بگو 💐💐
مبارکه ایشالا بهتر باشید
اوف یا خدا
الهی بگردم منم وقتی چند بار بستری شدم میدیدم چجوری طبیعی زایمان میکنن جر میخورن سزارین شدم این سری هم سزارین میشم
مبارک باشه گلم منم طبیعی استم درکت میکونم خیلی درد بدیه ولی هرزششو داره گلم بخیه هم خوردی
به سلامتی قدمش مبارک باشه ♥️بیمارستان امام خمینی راضی بودی عزیزم؟؟
دولتی بودی؟
وای طبیعی من مردم 😭😭😭دیگ هیچ وقت نمیخام تجربش کنم 😭😭حتا الانم یادم میفته چ دردایی تحمل کردم اشکم در میاد😭😭
طبیعی زایمان کردی ؟ چند ساعت زایشگاه بودی ؟
اپیدورال تزریق نکردن برات😥
طبیعی ارزش داره خیلی خوبه درسته درد داره ولی دیگه تموم شد من چهار روزه سزارین کردم نمیتونم تکون بخورم نمیتونم به بچم برسم خیلی بده شما از فردا سرپایی
میشه دردشو توصیف کنی😑
وای خدا بهت کمک کنه😭😭🥹
یادم که میاد تن و جانم مبارزه🥹😭😭😭 ۱۸ ساعت زجر کشیدم طبیعی نشد رفتم سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.