۳ پاسخ

نه نمیشه باید پایین باشه چند دقیقه آخر بالارو بزنی

میتونی رو اجاق گاز با شعله پخش کن و دمای کم بپزی بعد که پخت بزاری داخل فر بالاش هم بپزه

والا باید پایین هم روشن باشه
بالا فقط بالاشو میپزه اصلش پایینه

سوال های مرتبط