خانومای تبریزی بیمارستان الغدیر سونوگرافی دارع؟؟؟؟🚶‍♀️

۳ پاسخ

منکه اصلا از الغدیر راضی نبودم .
رفتم بخاطر سرماخوردگی ازم آزمایش گرفتن کلی منو ترسوندن که وای باید بستری بشی عفونت داری جون بچه در خطره بعد که گفتم نه بستری نمیشم حالشون گرفته شد ۲۰ دقیقه منتظر بودم بیان سرم دستمو باز کنن در حالیکه همشون بیکار نشسته بودن .
آزمایشو بردم دکتر خودم دید گفت اصلا نیاز به بستری نیست هیچ خطری ام نداره حتی به ریسک خطر هم نزدیک نیست .

داره ولی بنظرم تو این شرایط بری 29بهمن الزهرا بهتره

اره من مهمون بودم تبریز یبار رفتم داشت

سوال های مرتبط

مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری