۴ پاسخ

سونوگرافی مولانا تو باغمیشه هم خوبه مامان من و خاله ام اونجا میرفتن خیلی راضی ان
واسه خودم راهش دوره برای همین میخوام برم سونوگرافی ساختمان سلامت

من یه بار رفتم انتی آذر آبادگان خوب بود منکه راضی بودم حتی وقت باید میگرفتی از قبل من نگرفته بودم خودشون یه جورایی حلش کردن منشی هاشونم فوقالعاده عالی بودن سگی نبودن😂😂😂

من به کسرا میرم
خواهرامم اونجا میرفتن
قشنگ وقت میذارن و با دقت میبینن وبه خودمونم توضیح میدن

من نوین میرم، هم خودم راضیم هم دکترم تاییدشون میکنه
اگه بتونی از فرجی نوبت بگیری، اونم عالیه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی