سونوگرافی مولانا تو باغمیشه هم خوبه مامان من و خاله ام اونجا میرفتن خیلی راضی ان
واسه خودم راهش دوره برای همین میخوام برم سونوگرافی ساختمان سلامت
من یه بار رفتم انتی آذر آبادگان خوب بود منکه راضی بودم حتی وقت باید میگرفتی از قبل من نگرفته بودم خودشون یه جورایی حلش کردن منشی هاشونم فوقالعاده عالی بودن سگی نبودن😂😂😂
من به کسرا میرم
خواهرامم اونجا میرفتن
قشنگ وقت میذارن و با دقت میبینن وبه خودمونم توضیح میدن
من نوین میرم، هم خودم راضیم هم دکترم تاییدشون میکنه
اگه بتونی از فرجی نوبت بگیری، اونم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.