فقط اسم آیسل ب دلم نشسته نمیدونم چرا هیچ اسمی ب دلم نمیشینه

۷ پاسخ

عزیز نینی تون دخمله

آیسا قشنگتره

آیماه💗💗💗

قشنگه ولی آیفون قشنگتره

آیسو ، دلانا ، رستا ، روشا،

من کلا از اسم های ترکی خوشم نمیاد ولی اسمی که به دل خودت بشینه قشنگترینه برات دیگه شک نکن

قشنگه🤌🏻

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری