سلام خانمای باتجربه بنظرتون جنسیتش چیه؟

تصویر
۴ پاسخ

دختره

منم میخام برم انشالله سه هفته ی دیگه 😅خیلی حس خوبیه 🥹نینی رو ببینی
میگم شما هم هفته ی من بودی زیر شکم نینی رو حس‌میکردی ؟
چون من حسی ندارم 😥 نگرانم
نه سفتی ای چیزی فک‌میکنم شکم خودمه

شبیه دختره🥰

دخمله!

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اروند🩵🌊 مامان اروند🩵🌊 ۲ ماهگی
مامان اروند🩵🌊 مامان اروند🩵🌊 ۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی